سئو وب سایت کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

دوست عزیز سلام؛ بنده امیر کرابی هستم مشاور سئو سایت در کرج و باعث افتخاره که این بار در این بخش در زمینه های گوناگون مفاهیم سئو وب سایت همچون مفهوم سئو سایت در کرج و یا ارتباط بین سئو و طراحی وب سایت با سئو وبسایت اطلاعاتی را ارائه کنم. همچنین من در انتهای این مطلب عرض خواهم کرد که طراحی سایت سئو در کرج و نیز پشتیبانی سئو کرج توسط گروه به چه شکل اجرا می گردد. از این که با من همراهید سپاس گزارم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو وب سایت

سئو وب سایت چیست

بهسازی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وب سایت و اعمال کلیه امور مرتبط با سرچ انجین گوگل به طوری که در کلمه اصلی مرتبط با کالاها یا خدمات هدف و نیز همه کلمات وابسته به آن که توسط مخاطبین در موتور جستجوی گوگل، سرچ می شوند در بالاترین سطح گوگل قرار داشته باشند. جهت تفهیم بهتر این موضوع می باید ابتدا بدانیم کلمه get more info کلیدی چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کیورد چیست

هر اصطلاح ای که از طریق مشتریان جهت بدست آوردن یک "هدف" در موتور جستجو جستجو گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان نمونه کیورد در این مقاله سئو وبسایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که مخاطبان نیاز به استفاده از این خدمات را داشته باشند، در موتور جستجو آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

ادامه مبحث سئو وب سایت چیست.

در امتداد مقاله عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، جهت ذکر مثال اگر جهت خود کیورد خدمات یعنی سئو سایت در کرج را هدف اصلی 1 عملیات سئو سایت قرار دهیم، همه کلمه کلیدی حاشیه ای لیست زیر شامل یک پیمان اجرایی سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این تیترها، تیترهای دوم تا سوم پس از کلمه کلیدی اصلی هستند و در صورتی که وبسایت در تمامی این تیترها، در صفحه 1 نتایج جستجو قرار گیرد (جهت نهایی لینک اول) این وب سایت متناسب با کلمه "سئو وب سایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وبسایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی سایت شما متفاوت است. به عنوان نمونه اگر کیورد "خرید فروشگاه در کرج" را هدف سئوی یک وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو سایت آن با کیورد "سئو سایت در کرج" کاملا متفاوت (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان نسبت در صورتی که کیورد "خرید لباس در کرج" را هدف کنیم، نصف مبلغ خرید آپارتمان در کرج می باید پرداخت گردد. زیرا رقیبهای دارای وب سایت های گوناگون در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های تهیه منزل در کرج، در مورد سئو تمرکز می کنند و به همین جهت شما همچنین به همان میزان کمتر هزینه خواهید نمود.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیب های کیورد "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" می باشد. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو سایت دقیقاً به قدرت فرایند سئوی رقیب های شما طی فرایند سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقبای سایت زمان شروع سئو سایت ما در کلمه "سئو وبسایت در کرج" با رفتار همان رقبا تایمی که این کلمه به صفحه یک برسد گوناگون است.

دقیقاً مانند یک مسابقه ماشین سواری که لحظه ای که شما (بعنوان یک راننده) به 3 ماشین نخست لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین اول این مسابقه در فرایند رانندگی با شما کاملاً گوناگون خواهد شد. رقیب های شما در لیست کلمه های کلیدی مرتبط با کالا یا خدمت همچنین در آن تایم که به صفحه یک برسید، کاملاً منطبق با برنامه سئو کار شما، عملکرد خود را تنظیم خواهند کرد. دقیقا همان استراتژی ای که شما با رقیب های بعدی خود که تلاش نمایند موقعیت شما را در لینک اول موتور سرچ گوگل بگیرند انجام خواهید داد و استراتژی بهینه سازی خود را با توجه به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با دو سبک آموزش سئو وب سایت مواجه هستیم:

آموزش سئو وبسایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا وب سایت شرکتتان را سئو نمایید با یک برنامه {تقریبا|حدوداً{ دو ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه دستکم یک تا دو ساعت درگیری فیزیکی با فرایند آموزش سئو وب سایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

تدریس کننده این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 جلسه پنجاه دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو سایت در کرج

مبرهن می باشد که بهینه سازی وب سایت شما در پایان این دوره یادگیری (که توسط تیم ما به 2 نحوه حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. نرخ این مدت آموزشی در سال 1402 هر ساعت 10 دلار است. بهرمیزان فراگیری شما در این ترم بالاتر باشد، نرخ دوره تنزل پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

اگر می خواهید که وب سایت هر شخصی را با هر کیورد ای سئو نمایید، میباید هر روز 4 تا شش ساعت کار بی وقفه و دقیق را طی مدت حداقل 10 تا 12 ماه پشت سر گذارید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مثل کلمه کلیدی همین محتوا (سئو وبسایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا خرید موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

اصول آموزش مدرس این شیوه نیز دقیقا مانند نحوه استاد در سبک پیشین با همان مبلغ می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل میزان کمی و کیفی خدمات سئو دارد که با توجه به شیوه سئوی سایت شما مختلف خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو وب سایت شما و میزان تایمی که تا رسیدن به هدف طی خواهید نمود، به شدت گوناگون خواهد بود.

قیمت سئو وبسایت به عوامل دیگر مشابه استراتژی سازمان در تعداد کلمه های کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان مثال کلمه "سئو وب سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وبسایت در تهران" حداقل به میزان 70درصد کاهش هزینه خواهد یافت و برعکس همین روند سئو اگر تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان هفتاددرصد از قیمت سئو سایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی سایت شامل تمام اجزاء زیر در کنار یکدیگر تا صعود وب سایت به لینک اول گوگل است که در امتداد به شرح تک تک این اجزاء میپردازیم. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات درون سایت در شروع پیمان اجرایی و همچنین ایجاد یک ساختار منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی درون سایت) و نصب پلاگین های کاهش دهنده حجم وبسایت (برای فراخوانی بهتر) و همچنین نصب پلاگین های تقویت کننده سئو مانند یوست یا رنک مث و نیز تقویت اصول UX و UI و از تمام این نکات جدی تر چک نمودن دائمی ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن ایرادات آن جزو سئو تکنیکال است که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا سایر نرم افزارهای طراحی سایت، بین سه تا 5 میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

ذکر این امر نیز بی نهایت مهم است که فرایند چکاپ و کشف نمودن اشکالات وبسایت شما لااقل یک روز کاری از تایم 1 متخصص سئو را اشغال خواهد نمود.

سئو تکنیکال یک فرایند کوتاه مدت نبوده و از آغاز برنامه سئو تا مدتها پس از پایان پیمان اجرایی سئو (صدر نشینی گوگل) امتداد دارد.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت 1 عملیات میان مدت برای ایجاد یک ساختار برای ربات های گوگل می باشد که از راه این ساختار، ربات ها بفهمند که این وب سایت کدام یک از کلمه های کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی وبسایت شامل اجزاء زیر است:

تولید محتوا

تولید مقالات مخاطب پسند که در هیچ سایت دیگر موجود نباشد (حق کپی رایت رعایت شده باشد) را تولید محتوا نامیم. مطالب می توانند از انواع متنی، پادکست یا ویدئویی (موشن گرافی آن وب سایت می نمایند و از مجموع انواع بک لینک های فوق بهره برداری میکنند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند که این سایت دارای محتواهای ارزشمندی است!

احتمال دارد که تک به تک این برنامه ها تاثیری در بهینه سازی وب سایت نداشته باشند، اما استفاده برنامه ریزی شده از پکیجی از این موارد می تواند تاثیر شگرفی بر جایگاه وبسایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. اگر سئو کار شما یک شخص حرفه ای باشد، باور کند که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده میکند. دقیقاً مانند یک سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 غذای دلچسب را ارائه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

اصطلاح استخدام از 2 جنبه مختلف امکان تحلیل دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام نیروهای جوان به عنوان نیروی سئوکار". اکنون می خواهیم هر دوی آن ها را در کنار شما موشکافی کنیم

از این که تا این قسمت از عرایض من در کنار ما بودید، از شما ممنونیم.

اگر در جستجوی استخدام یک متخصص برای سئو وبسایت در کرج هستید، ما این فرایند را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (نحوه انجام این فرایند پس از مطالعه کلمه کلیدی مشخص می شود) کافی است از راه بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر به دنبال استخدام در شاخه های مرتبط با سئو وب سایت در کرج هستید، از راه پر نمودن جدول ویژه این کار در بخش تماس با ما، اقدام نمایید. ما به صورت غیر حضوری به آموزش شما پرداخته و از هر جای ایران، شما را به صورت دورکاری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی شروع همکاری سئو وبسایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می توانیم به عقد قرارداد رسمی با شما بپردازیم. تنها لازم است از جدول رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از صفحه درباره ما، سوابق اجرایی تیم ما را بررسی و سپس با خیال راحت نسبت به سئو وبسایت خود به صورت گارانتی شده همراه با همه ضمانت های اجرایی، اقدام فرمایید.

سئو وب سایت سه سوت وب

علی (مدیرعامل و رئیس هیات مدیره مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیبان ما در رشته سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب خوش ذوق ما در رشته طراحی وب سایت در تمامی شهرها دست به ابتکارهای جالبی زده که هر زمان من به عنوان یک کارشناس سئو، یکی از ابداعات نوی او را مشاهده میکنم، بسیار لذت میبرم.

جهت این جوان عزیز عمیقاً آرزوی بهروزی می کنم.

سئو وب سایت رایگان

در صورتی که به صورت کارآموز در بخش تیم اجرایی ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر کجای ایران به صورت آنلاین)

دوم) آغاز به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان یک پروژه اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو سایت کرج

 

سئو و طراحی سایت کرج

اگر قرارداد شما به شکل مشترک شامل 2 فرایند سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و کلیه عملیات ها به صورت مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا وب سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وب سایت مانند 1 اتوموبیل می باشد. بعضی از ماشین ها جهت باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مشابه طراحی وب سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج هنر ماست.

تنها لازم است تا در یک جلسه آنلاین تعدادی از وبسایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتریان با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقیب های من و شما خواب نیستند و جهت بدست آوردن جایگاه ما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را برای شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه محتوا (تهیه محتوای دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ بازدید از سوشیال های پر ممبر و یا وب سایت های پر مخاطب همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت برای امتداد راه سوشیال سیگنال هایی که در بند های قبلی از آنها یاد شد

چهارم) تلاش در جهت بهبود زیربنای کدهای وبسایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وبسایت در کرج:


Report this wiki page